10 Ιδέες για να βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών στο κατάλυμά σας
Ο τουριστικός κλάδος είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας και όσο πλησιάζει η θερινή σεζόν, όλο και πιο επίκαιρη γίνεται η κουβέντα περί «εμπειρίας του επισκέπτη».
Είτε εργάζεστε σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα, είτε σε πανσιόν, είτε σε μικρό μοτέλ, είτε έχετε την πλήρη διεύθυνση μικρού καταλύματος ή και σπιτιού AirBnB, γνωρίζετε ήδη ότι οι λεπτομέρειες έχουν σημασία! Μπορείτε λοιπόν, με μικρές ή λίγο μεγαλύτερες αλλαγές και σχετικά χαμηλό κόστος να βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών, να αυξήσετε τη φήμη του καταλύματος και την αφοσίωση των πελατών.
Στην εποχή της τεχνολογίας, της συμπερίληψης και της ευαισθησίας προς το περιβάλλον, κάποιοι από τους πιο σύγχρονους τρόπους αναβάθμισης των υπηρεσιών είναι:
1. Ιστοσελίδα Καταλύματος
Ένας επισκέπτης γίνεται πελάτης πριν φτάσει στις εγκαταστάσεις σας. Είναι σημαντικό να έχετε έναν ιστότοπο που να είναι διαδραστικός, εύκολος στην πλοήγηση και στη δημιουργία κράτησης.
2. Τεχνολογία Έξυπνων Δωματίων
Στην εποχή των έξυπνων συσκευών, δεν θα μπορούσε κι ο τομέας της φιλοξενίας να μην επωφεληθεί: τα έξυπνα δωμάτια με έξυπνα κλειδιά επιτρέπουν στους πελάτες να ανοίγουν τις πόρτες με τα smartphones τους. Έτσι, δεν υπάρχει κίνδυνος να χαθεί το κλειδί. Ταυτόχρονα, υπηρεσίες όπως ρύθμιση θέρμανσης, που παρέχονταν στον επισκέπτη μέσω ξενοδοχειακής ενδοεπικοινωνίας, τώρα είναι στο χέρι του πελάτη.
3. Υπηρεσία ξενάγησης της περιοχής σας (ψηφιακή εφαρμογή)
Παραδοσιακά, εντός του δωματίου υπήρχε βιβλίο οδηγιών, το οποίο περιλάμβανε και πληροφορίες/ αξιοθέατα/ σημεία ενδιαφέροντος της περιοχής σας. Μήπως ήρθε η ώρα να περάσει και η τυπική αυτή «ξενάγηση» στην ψηφιακή εποχή και να προσφέρεται πρόσβαση μέσω μιας ειδικής εφαρμογής;
4. Εξατομίκευση και καλωσόρισμα
Η εξατομίκευση βρίσκεται στο επίκεντρο των θετικών εμπειριών των επισκεπτών. Είτε πρόκειται για μια νότα καλωσορίσματος στο κρεβάτι, είτε για μια μικρή λιχουδιά στο δωμάτιο με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών, μια μικρή λεπτομέρεια θα βοηθήσει στη ζεστή και προσωπική φύση της διαμονής.
5. Πρόθυμο, ευγενικό προσωπικό – Χαμογελαστή ρεσεψιόν
Οι πρώτες εντυπώσεις μετρούν: Όταν ελέγχετε τις αφίξεις της ημέρας, αφιερώστε λίγο χρόνο για να ελέγξετε τα ονόματα και τις λεπτομέρειες της κράτησης και φροντίστε να χαιρετήσετε όλους ονομαστικά και με ένα φιλόξενο χαμόγελο. Θέλετε να κερδίσετε μερικούς έξτρα πόντους; Τότε μια καλή ιδέα είναι η προσφορά δροσιστικού αναψυκτικού καλωσορίσματος, όπως ένα τοπικό ποτό ή απεριτίφ ή ακόμη και ένα κρύο νεράκι. Μια πινελιά δροσιάς, μετά την ταλαιπωρία του ταξιδιού, μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά!
6. Υγιεινή και Οικολογία
Ανεξάρτητα από το πόσο φιλόξενοι και ευγενικοί είστε απέναντι στους πελάτες σας, τίποτα δεν συγκρίνεται με έναν καθαρό και υγιεινό χώρο διαμονής. Πέρα από τα δωμάτια και τις τουαλέτες που είναι απαραίτητο να είναι προσεγμένα και καθαρά, θα πρέπει κάθε χώρος του καταλύματός σας, όπως η ρεσεψιόν, το λόμπι και οι λοιποί κοινόχρηστοι χώροι να είναι καλοσυντηρημένοι και καθαροί.
Η υγειονομική κρίση προέταξε την υγεία και την ασφάλεια πελατών και προσωπικού ως πρώτη προτεραιότητα. Τα πρωτόκολλα υγιεινής κατά του κορωνοϊού (sars-cov2) health First ήρθαν για να μείνουν και ο ατμός παραμένει ιδανική λύση καθαριότητας πολυσύχναστων χώρων και ιδιαίτερα ξενοδοχειακών μονάδων. Γιατί; Γιατί μετά από κάθε εφαρμογή, οι χώροι μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν άμεσα, μιας και δεν γίνεται χρήση κανενός είδους χημικού. Χρησιμοποιείται παρά μόνο νερό βρύσης, το οποίο μέσω υψηλής πίεσης και θερμοκρασίας μετατρέπεται σε ατμό με ισχυρή απολυμαντική δράση.
Επιπλέον η παγκόσμια ευαισθητοποίηση απέναντι στο περιβάλλον, έστρεψε την προσοχή σε οικολογικές λύσεις και οι απαιτήσεις πολλών πελατών έγιναν πιο εξειδικευμένες, με τον ατμοκαθαριστή να προβάλλει ως η απόλυτη λύση της Οικολογικής Απολύμανσης. Μόνο με τη χρήση νερού, χωρίς απολυμαντικά, χωρίς χρήση τοξικών, χημικών ουσιών και με το βλέμμα στο μέλλον της υγείας και της φύσης, οι ατμοκαθαριστές και τα συστήματα απολύμανσης ξηρού ατμού προσφέρουν υψηλή καθαριότητα, απολύμανση και αναβάθμιση της εικόνας του καταλύματός σας αλλά και των υπηρεσιών σας. Πολλοί ταξιδιώτες θα επαινέσουν την επιλογή του ατμού ή ακόμη και θα επιλέξουν το κατάλυμά σας αναγνωρίζοντας ότι πληροίτε κριτήρια οικολογικού καθαρισμού. Τολμήστε τώρα και θα δικαιωθείτε άμεσα!
7. Παροχή προσβασιμότητας σε όλους ανεξαρτήτως τραυματισμών, αναπηριών ή ηλικίας με ράμπες, μηχανοκίνητες λύσεις/ αναβατόρια, κ.α.
Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζουμε κάθε πελάτη με τον ιδιαίτερο τρόπο που θέλει να του φέρονται. Οι πελάτες με αναπηρία και προβλήματα που σχετίζονται με την ηλικία θα πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής και υπηρεσιών που μπορεί να απαιτούνται. Το 9,3% του παγκόσμιου πληθυσμού είναι ηλικιωμένοι και το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, τα επόμενα χρόνια.
8. Γρήγορο Δωρεάν Wi-Fi
Η χρέωση των επισκεπτών για Wi-Fi ανήκει πλέον στο παρελθόν. Εάν δεν μπορείτε να παρέχετε δωρεάν Wi-Fi σε κάθε δωμάτιο ή περιοχή ξενοδοχείου λόγω τεχνικών περιορισμών ή του μεγέθους της ιδιοκτησίας σας, διευκολύνετε όσο το δυνατόν περισσότερο τους επισκέπτες σας να συνδεθούν στο Wi-Fi στους χώρους σας, όπου είναι διαθέσιμο. Βεβαιωθείτε ότι ενημερώνετε επίσης τους επισκέπτες για την κατάσταση του Wi-Fi καθώς κάνουν check-in, ώστε να μην χρειάζεται να ρωτήσουν.
9. Σωστή διαχείριση παραπόνων
Κάθε ξενοδοχείο ή κατάλυμα έχει τις ατέλειές του και είναι θέμα χρόνου να έχετε παράπονα. Βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό σας γνωρίζει πως να διαχειριστεί ένα παράπονο κι ότι γνωρίζει καλά την ιεραρχία και σε ποιον να απευθυνθεί εάν στην ενταθεί η κατάσταση του παραπονούμενου.
10. Ανατροφοδότηση από τους επισκέπτες
Μην φοβάστε να ρωτήσετε τους επισκέπτες σας πώς πάει η διαμονή τους και αν μπορείτε να κάνετε κάτι για να τη βελτιώσετε. Το να ρωτάς δείχνει ότι νοιάζεσαι. Φυσικά, θα πρέπει να είστε έτοιμοι να δώσετε απαντήσεις και λύσεις ώστε να μετριάζετε τυχόν αρνητικά σχόλια που λαμβάνετε. Το πιο σημαντικό: μην ξεχνάτε ότι ο επισκέπτης έχει (σχεδόν) πάντα δίκιο.
.
.
.
Σχετικά Άρθρα:
Ασφαλείς Διακοπές για όλους: Νέες Μεταλλάξεις - Νέες Λύσεις
.
10+1 Λόγοι για να Καθαρίζεις με Ατμοκαθαριστή
.
Τι πρέπει να προσέξω στην Αγορά Ατμοκαθαριστή;
.
.
SANI SYSTEM: Ξηρός Υπέρθερμος Ατμός κατά κορωνοϊού SARS-COV-2 / COVID-19
.
Αφήστε το Σχόλιό σας Cancel Reply